[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Untitled1.Zdobywam orientację w schemacie własnego ciała i w przestrzeni.09 PIII p2 w przestrzeni: w prawo, w lewo; p3 w przestrzeni względem siebie: na prawo, na lewo, naprzeciw10 PI p3 utrw.pojęć: na, pod, wysoko, nisko, za, obok, itp.12 PIII p3 w przestrzeni względem siebie: na prawo, na lewo, naprzeciw02 PIIIp3 w przestrzeni względem innych przedmiotów: obok, poza, między, daleko.itp2.Poznaję figury geometryczne09 PIII p1 utrwalanie nazw poznanych figur geometrycznych11 PIII p2 rozpoznawanie kształtu figur płaskich i przestrzennych12 PIII p4 rytmiczne układy wg własnych pomysł.i wg wzoru01 PIII p3 próby odwzor.kształtu poznanych figur02 PIVp2c Doskonalenie spostrzegania i rozpoznawania kształtów figur geometrycznych- wyodrębnianie wybranej figury z tła (zamalowywanie figury)3.Poznaję cechy wielko­ściowe przedmiotów10 PIV p1a mały, mniejszy., duży, większy.12 P III p 1 stosowanie określeń dotyczących wielkości przedmiotów - długość12 PIII p 2 „naturalna” miara” (długość kroku, stopy)02 PIVp1d wysoki, wyższy, najwyższy4.Poznaje, tworzę, porzą­dkuję i klasyfikuję zbiory przedmiotów na podstawie ich cech jako­ściowych09 PIII p1c Klasyfikowanie wg podanych cech jakościowych - materiału11 PIII p3 Tworzenie zbioru w oparciu o pojęcia ogólne - owoce, pojazdy12 P III p2 Klasyfikowanie przedmiotów (zabawek) wg podanych cech jakość - dł., szer.01 P III p4 dzielenie zbioru na podzb.wg.dowolnie wybranego kryterium klasyfikacji5.Poznaję liczby naturalne i cyfry - rozu­miem, że liczby można porządko­wać, porównywać, dodawać i odejmować.09 PIII p3 Posługiwanie się liczbą główną i porządkową w zakresie 5 (spr.poprawności)10 PIII p5 zbiory różnych przedmiotów- złączenie zbiorów rozłącznych11 PIIIp6 Odwzorowywanie zbiorów za pomocą liczmanów lub znaków graficznych.12 PIII p2 Tworzenie zbioru 6-elementowego przez dokładanie jednego elementu02 PIIIp9 Posługiwanie się liczebnikami porządkowymi w zakresie 66.Określam ciężar przedmiotów i próbuję je waży­ć.11 PIIp1 coraz dokładniejsza ocena.Porów., stos.określeń: ciężki- cięższy, leki- lżejszy01 PIIp2 równoważenie się przedmiotów i stos.określeń: tak samo ciężki(lekki), waży tylesamo.7.Poznaję po­jemność naczyń11 PIIIp1 wspólna miara -odmierzanie takiej samej ilości11 PIIIp2c doskon.umiejetn.porówn.pojemn.w czasie działań manipulacyjnych02 PIIIp1a odmierzanie takiej samej ilości wspólna miarą np.porcjowanie posiłków przezdyżurnych (posypywanie łyżeczką cukru potraw).8.Przyswajam określenia czasu i rozu­miem, że czas można nazywać i mierzyć.10 PIII p1a,d pora dnia, aktualna pora roku11 PIII p 1b dzisiaj, wczoraj, jutro12 P III p 1d aktualna pora roku, p2 porównywanie tempa wykonywanych czynności01 PIII p2 poprawne posługiw.się określ: wolno wolniej, najwolniej02 PIVp6 Próby określania czasu trwania różnych czynności przy zastosowaniu zegarapiaskowego, minutnika i zegara tarczowego.Poznanie i nazywanie różnychrodzajów zegara.Obserwowanie przesypywania się piasku w klepsydrze przyokreślaniu czasu trwania jedzenia, ubierania się itp [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • katek.htw.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed